MV2
 
Acum este 20 Apr 2024, 06:05

Ora este UTC + 2




Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 3 mesaje ] 
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: pescuit la distante mici!
MesajScris: 03 Mar 2011, 14:52 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: 02 Mar 2011, 23:33
Mesaje: 18
am si eu nevoie de ajutorul unor pescari cu experienta pe mv2!!!!sunt incepator si am anumite probleme cu lansatul,si am iteles ca daca nu lansezi pe malul celalalt s-a dus pe apa sambetei partida de pescuit!ma intrebam daca la distante mai mici nu se poate prinde?de exmplu undeva la mijlocul lacului.stept raspunsuri de la voi!

_________________
Pescarul contează mai mult pe lăcomia peştelui, decât pe propria-i inteligenţă


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: pescuit la distante mici!
MesajScris: 03 Mar 2011, 20:02 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: 27 Ian 2011, 20:22
Mesaje: 13
Asta, cu malul celalat, suna de zici ca pestele merge pe autostrada A2 :)

Pescuieste linistit oriunde, cauta ceva de care sa te legi, un mic prag, un platou etc. Pentru inceput, pescuieste cu naditor si pe carlig solubile sau porumb, vei prinde si la jumatate si aproape si pe malul celalat. Depinde cu ce nadesti, depinde de presiunea existenta pe balta.

Este adevarat ca, atunci cand sunt multi pescari pe balta, din cauza zgomotului, sau a firelor care traverseaza apa, este posibil sa gasesti pestele mai in larg, retine insa, este doar o probabilitate (nu toti crapii stau acolo). Sa nu te mire ca, la o lanseta data mai aproape iti pune botul un mustacios bine imbracat.

Conteaza montura, ce tip de boiles folosesti, cum si cat nadesti, daca pescuiesti sambata sau in cursul saptamanii, daca vei pescui ziua sau noaptea, daca stai 5-6 ore sau mai mult.

Primavara devreme cand inca este foarte rece, locurile de pescuit spre padure sunt mai productive, este mai mult mal, apa este mai mica si se incalzeste mai repede.


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: pescuit la distante mici!